דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


מערכת קשר בריאתית - תקשורת אנרגטית בין ממדית - תקשור מאת האינטליגנציה הקוסמית 

מאת    [ 15/09/2011 ]

מילים במאמר: 1336   [ נצפה 2690 פעמים ]

  13.9.2011

מערכת קשר בריאתית - תקשורת אנרגטית / בין ממדית

תקשור מאת האינטליגנציה הקוסמית

 

שלום וברכה חברים יקרים,

 

ברצוננו במפגש זה, להעביר לכם מיידע בנוגע למערכות הקשר הקיימות סביב כל גוף אנושי. כבר למדתם כי סביב הגוף הפיסי אשר לכם, מצוי גוף אנרגטי המכיל את המערכים האנרגטיים שלכם, ומהווה את מרכזי הקשר שלכם עם הבריאה. למעשה, באמצעות מערכים אלו, המכונים בשפתכם: "הילות" ו"צ'אקרות", מוזנים אתם על ידי אנרגיית החיים האוניברסאלית. אך הפעם אנו רוצים לתת את הדעת, על מערכי הקשר אשר לכם.

מעל כל ראש, מעל צ'אקרת הכתר, ישנם ארבעה מבנים אנרגטיים, המשמשים כאנטנות של היסודות. מבנה אחד מהווה את התקשורת המבוססת על יסוד האש. מבנה שני את יסוד האוויר, שלישי את יסוד המים ורביעי את יסוד האדמה. זאת במקביל לארבעה המרכזים המזינים את הגוף, כל מבנה את היסוד אליו הוא שייך.

כל מבנה הינו צורה גיאומטרית של עץ החיים. מכאן, שקיימת זרימה אנרגטית מרמת הכתר למלכות ומהמלכות של המבנה לצ'אקרת הכתר של האדם. ממנה לעין השלישית ולצ'אקרת הגרון, בהן הכוח האנרגטי עובר סינון ומתורגם למראה, לצליל או קול, למשמעות בהן עושה האדם שימוש ובכך מקיים תקשורת אנרגטית.

ניתן לומר, כי אל מול כל תפקוד תקשורת ברמת הגוף הפיסי, ישנו תפקוד תקשורת אנרגטית. מול כל נוירון או פעילות חשמלית הנעשית במוח, ישנם תהליכים ומרכיבים (אנרגטיים). הבנה זו, יכולה לסייע לכם לתרגם את פעילויות וסוגי התקשורת המוכרות לכם, לתקשורת המבוססת על רמת הרוח. רמת התודעה והקשר האנרגטי.

 

לתקשורת אנרגטית  מספר רמות וסוגים.

-           רמה אחת, היא עצם ההזנה האנרגטית של האדם. היותו חלק ממערך אנרגטי פועם. אם תביטו במבט אנרגטי על עצמכם ועל העולם בכלל, אתם למעשה תראו צורות גיאומטריות פועמות בתדרים ורטטים שונים ודומים כאחד ובעלי צבעים וגוונים שונים.

-           רמה נוספת, היא החיבור לייצוגים שלכם ברבדים העליונים של עץ החיים האישי שלכם. זוהי תקשורת עם ההדרכות האישיות שלכם. אתם נמצאים במלכות ובכל ספירה שנמצאת מעליה, יש לכם ייצוג אנרגטי המהווה חלק מהנשמה שלכם, אשר ירדה לחוויית חיים. ספירות המלכות, ההוד והנצח, שייכות לרמת הנפש. ספירות היסוד, הגבורה והחסד, לרמת הרוח. וספירות התפארת, הבינה והחכמה שייכת לרמת הנשמה. כאשר רמת הכתר מחברת את נשמתכם באופן מוחלט לאור האחד. זהו החיבור הנשמתי לקו האור בבריאה.

-           תקשורת מסוג שלישי, היא תקשורת עם אינטליגנציות ברבדים ובממדים ומישורים אחרים בבריאה, שאינם חלק מההדרכות האישיות אשר לכם. ישנן ישויות אור בכל מרחבי הבריאה, אשר מעוניינות להיות בקשר עם הנשמות החוות בממד הארצי. רובן למטרות עזרה וסיוע. חלקם למטרות של קבלת מידעים והשפעה על הממד השלישי. השפעה על בסיס של שליטה על בני אנוש. ישויות האור נחלקות לרמות של חיבור לאור. חלקן מגיעות ממדים הקרובים לממד הארצי וחלקן מגיעות מן המישורים הגבוהים יותר. חלקן מגיעות מקו הימין בעץ הבריאתי, חלקן מהשמאל וחלקן מקו האמצע. הכלל הקובע, עם איזה חלק תתחברו ותיצרו קשר הוא, מהו התדר והרטט של המודעות אשר לכם, בשעת התקשורת. מודעות הנוטה להתפזרות, לקו הרחמים ולרגש, תחבר אתכם, על בסיס רטט ותדר משותף לקו הימין. מודעות שיפוטית וביקורתית, הנובעת מהרצון לקבל, כאשר רמת ההבנה והשכל מנחים אתכם, תחבר אתכם לקו השמאל. מודעות מאוזנת תחבר אתכם לקו האמצע בתקשורת הבין ממדית. רמת התקשורת, כלומר יצירת קשר עם ממדים ומישורים גבוהים יותר או פחות, נקבעת אף היא לפי מידת ורוחב מודעותכם. מודעות גבוהה ובהירה, פותחת את הקשר, על בסיס "דומה מושך דומה" עם המישורים הגבוהים. זוהי מודעת המבקשת הבנות לגבי תהליכים בצורה רחבה ופחות אישית. מודעות נמוכה יותר, המבקשת הבנות בנוגע לתהליכים אישיים ופרטניים, יוצרת קשר עם הממדים היותר קרובים לממד הארצי.

-           תקשורת גבוהה יותר, נעשית עם שדות אינטליגנציה בריאתיים, אשר כל מטרתם עזרה לתלת ממד ולמין האנושי אשר בתוכו, לשם ההתפתחות הבריאתית הכוללת. שדה האינטליגנציה הבריאתי, מושך את הכוח-האנרגיה מאור אינסוף לתוך הבריאה. בשל חשיבותו של האדם בבריאה, זוכה הוא לעזרה ולתשומת לב מן השליטים של המישורים בבריאה ומהכוח האנרגטי המשמעותי ביותר. במקרים בהן נדרשת עזרה והשגחה מקרוב, נעשית תקשורת בין אנשים לבין שדות אינטליגנציה גבוהים. תקשורת זו, נועדה למטרות הכלל ואין בהם כמעט נופך אישי. מאחר ודרך הצינור עובר כוח בסדר גודל בריאתי, הוא מוכרח להיות מכוון לתכלית רחבת היקף, אשר בה יעשה שימוש באותה אנרגיה.

נקודה זו ראויה לבירור והתעמקות. יש לאדם יכולת להתחבר ולזמן לתוך תלת הממד, אנרגיה רבה. אנרגיה זו נלקחת מהמאגר הבריאתי. כל פיסת אינפורמציה באופן כללי, וכאשר היא נמשכת ממדים אחרים במיוחד, צורכת אנרגיה. כל כוח וכל פעילות, חפץ וכל מהות, צורכים אנרגיה. לכן, יש לשים לב, לאן מכוונים את אותה אנרגיה. ככל שרוחב הצינור גדל, כן האחריות שלו לאנרגיה אותה הוא מושך רבה יותר בהתאם. מכאן, שתקשורת עם שדות אינטליגנציה ושליטי מישורים, מזינה דרך הצינור את כדור הארץ, את האנושות, את האדמה באנרגיה המותאמת לכלי המעביר אותה. ככל שהכלי מאוזן ונקי יותר, כן האנרגיה משמשת להתפתחות, צמיחה וחיבור לאור החיים. אך במקביל, ככל שהכלי נוטה יותר לרמה אישית ופרטנית, למקומות של אגו וטובה אישית, שאינה מודעת או לוקחת בחשבון את חוק האחד, וממנו את החיבוריות והאחדות השוררים בכל, מטה את הכוח לטובת שימוש שאינו תורם לאדם, לאדמה, לכדור הארץ וכן הלאה. סטייה זו, גורמת לעיכובים בהתפתחות. לכן, יש לשים לב, לעשות שימוש תבוני ומואר באנרגיה בכלל ובאנרגיה ממדים אחרים עוד יותר ובאנרגיה בריאתית בפרט. גם בתקשורת וגם בהזנה האנרגטית.

ככל שעידן חדש ייכנס לתוקפו, כן תיחשפו למערכות קשר פעילות ורחבות היקף יותר ותדעו כיצד להפעילן בצורה מודעת ומושכלת. או אז, תגבר רמת האחריות שלכם. שכן, תבינו כי הנכם עושים שימוש באנרגיה שאינה רק שלכם, אלא שהיא שייכת לכל הבריאה ונועדה לצורכי הבריאה, בראש ובראשונה. הבנה זו תתבסס על תודעת האחד. מאחר וכל אחד וכל דבר הוא חלק מהשלם, הוא מושפע ומשפיע על הכלל, על האחד. תודעה זו מעוררת באופן טבעי אחריות.

 

יש ביכולתכם להכיר את המרכזים התקשורתיים הללו וללמוד לתפעלם. לשם כך, יהיה עליכם, בין היתר, להעיר את המערכים "הרדומים" הללו. זאת על ידי הרחבת המודעות וההיכרות והפעלה המדורגת. ניתן להשוות מערכים משותפים ומשולבים אלה, למערכת האינטרנט בעולמכם, אשר דרכה הנכם מריצים מידע. באמצעות מערכת הקשר האישית של כל אחד מכם, הנכם יכולים להתחבר למערכת הקשר הבריאתית ובכך להסיר את המחסום אשר מידר את תלת ממד לאורך עידן האדמה. כיום, יותר ויותר נשמות נמצאות בשלות ומפותחות דיין לשם כך. מספיק ותיקות בכדור הארץ, בכדי לדעת ולהבין, כי הכלל החשוב הוא, לא לפגוע בזכות הבחירה האנושית, לא האישית ולא של אחרים. כלומר, לא היינו מציעים לכם לשאול שאלות שהתשובה עליהן היא "כן" או לא", אלא יותר ברמה של הבנות ופיתוח המודעות האישית. שכן, על בסיס המודעות האישית שלכם, מתפתחת הבריאה כולה. אך היה ותשתמשו בכלים אלה, בכדי לקצר עבור עצמכם תהליכים ותמנעו בכך את זכות הבחירה, אזי תגלו כי כלים אלו מאבדים מכוחם. שכן, תקשורת נעשית באמצעות צינור אנרגטי. כל זמן שהצינור נקי ורחב, אזי עוברת האנרגיה בצורה חלקה. אך ברגע שהצינור מזדהם מבחינה אנרגטית, נוצרים עיכובים ושיבושי תקשורת, אשר יעבירו מידע או תדר שאינם מדויקים ואינם מועילים בהכרח.

נקודה חשובה נוספת לגבי הצינור, יש ורצוי לשמור על תדר ומודעות נקייה. בבחינת ויתור על מידה של אגו ארצי, בכדי ליצור תקשורת נקייה מהפרעות. אגו ארצי הינו בעל תדר נמוך, אשר מקשה על התקשרת בצורה משמעותית. הוא מהווה כמעין קליפה המקשה על האור הבריאתי לזרום. ניתן  להימנע מאגו זה, על ידי חיבור להבנה, כי התקשורת היא לצורך התפתחותי ולא לצרכים אישיים ונמוכים. המתקשר, ויוצר התקשורת, הינו למעשה כבעל תפקיד העושה מלאכתו. אין בכך בכדי להעדיף אדם זה או אחר. אין בכך כלי ליצירת השפעה אישית  על הזולת, אלא רק למטרת תרימה הדדיות, המהוות תהליכי שרשרת בהתפתחות האנושית והבריאתית.

 

אנו נמשיך להעביר לכם מידע וכלים נוספים הקשורים באינטליגנציה האנרגטית שלכם, לשם המשך ההתפתחות הרוחנית שלכם וכחלק מתהליכי כניסת העידן החדש.

יש ורצוי כי תתרגלו את ההבנות אשר לכם.  

שלב ראשון, תרגול פתיחת המרכזים הללו.

לאחר תרגול הפתיחה, החלו לנסות להפכם למעין מכשירי קשר ברמת השמע בלבד. לנסות לקלוט צלילים או תמונות.

בשלב הבא, תוכלו לנסות ולהתחיל לשלוח שדרים ומסרים. תחילה לחבריכם בני האדם ולאחר מכן גם לאינטליגנציות מן הממדים והמישורים המקבילים והעליונים לתלת הממד.

 

זכו להמשך התפתחות מבורכת ומוארת. המשיכו להרוויח את האור בו הנכם עושים שימוש.

 

שאו ברכה והצלחה   !

האינטליגנציה הקוסמית

מטפלת ומדריכה הוליסטית מוסמכת בעלת ניסיון רחב בייעוץ והכוונה אישיים מנחה קבוצות ומפגשיים חברתיים בנושאי מודעות עצמית והתפתחות אישית. מעבירה קורסים בנושאי נומרולוגיה ומידע של העידן החדש. ברכת אהבה ושלום, שלומית זקן 050-2184877




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב